söndag och fortfarande nykär.


har precis pratat med nina i telefon och det är som alltid helt fantastiskt att höra hennes röst. och sedan att vi kom fram till hur min trettioårsdag ska firas. faktiskt världens bästa idé. och snart ses vi igen. blir en heldag - det ser jag verkligen fram emot. det är varken svårt eller särskilt otäckt att tänka framåt tillsammans med henne. jag har dock väldigt låg självkänsla, vilket gör att jag tvivlar på mig själv och huruvida hon kommer vilja fortsätta vara med mig. men ärligt, så känner jag mig så trygg i det här äkta och osannolika förhållandet. 

dagen blev lite tvärtom - men vad gör det om hundra år. jag somnade i sängen. skulle bara blunda en stund, men somnade och sov en bra stund. panikvaknade - men varvade sedan ner med en kaffe och en vacker nina i telefon.



“Love is an action, never simply a feeling.” 
― bell hooks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0