kärleken, vardagen och musiken.


allting lutar åt alla möjliga håll. bra blandas med dåligt. mörker med färg. jag längtar efter kärleken och henne får jag krama om på onsdag. äntligen och jag är förälskad.

det senaste karvandet har läkt och av någon underlig anledning triggar det mig vissa ögonblick. men jag kommer inte längre än så. det stärker mig, för jag vill framåt, uppåt och tillsammans. tillsammans med katterna, nicole, vännerna och hon som får mitt hjärta att slå melodier. 

 
bastille-konserten igår var magisk. förbandet to kill a king - fantastiska. en av bandlemmarna lånade faktiskt min tändare. men jag hade hemskt ont i knäna och orkade inte berömma bandets underbara framträdande. mehehe. en känslomässiga kväll, på gott och ont. men bastille är helt klart ett live-band. 

jag gav upp det där med att fota och filma konserten rätt kvickt. det gjorde att en missade hela upplevelsen. i början knäppte jag några bilder och filmade en snutt när de framförde bad blood. och - faktiskt fick jag se kyle och dan-trummandet (orkar ni inte se hela klippet, så börja se vid 3.10) i deras version av of the night = bland det mest overkligt rysande vackra som finns. 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Förälskelse... Det måste vara ett av de allra mest fantastiska tillstånden i livet. Jag blir så glad för din skull! <3

Svar: ja. det är så fint. <3
Jackie

2013-11-18 @ 05:14:14
URL: http://typsnitt.wordpress.com
Postat av: ellen

åh vad glad jag blir över att höra om kärleken

Svar: tack. <3 <3 <3
Jackie

2013-11-18 @ 08:10:32
URL: http://freedomtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0