burma cyrus och muhammed ali.


dagen börjar ta slut. allting har precis börjat. tiden gick alldeles för snabbt i dag och jag saknar henne fruktansvärt mycket. men att säga godnatt över telefon är fint som snus. rösten, svordomarna och alla kloka tankar. 

i morgon psykolog i staden vid havet. har sömn att ta igen - så rätt skönt att bussen inte går förrän klockan 13.15. men kommer ju antagligen vakna klockan 03.40 och vara nykär och resistent mot nitrazepam. men vad gör det om hundra år egentligen. jag har sovit mycket i mitt liv - men inte tillåtit mig själv det som sker här och nu. 

rubriken på det här inlägget är tillägnat de två som körde mig dit och tillbaka. 

Kommentarer
Postat av: Violent

Måste fråga hur det kommer sig att du har flera olika bensos utskrivna? Eller, jag förstår ju varför, men hur resonerade läkaren/läkarna? De flesta doktorer tar ju inte i bensos ens med tång, oavsett ångestgrad eller hur svåra sömnproblem man har. Ja, du förstår nog min fråga & vad jag menar :)

Så fint att läsa om din kärlek, blir glad för din skull <3

Svar: en bra fråga.jag har fått benso utskrivet förut, men då under begränsad tid. men i slutändan har det blivit läkarnas sista utväg - eftersom ingenting annat fungerar och att jag lätt blir sjuk(are) utan vissa mediciner. nu försöker jag vara försiktig med benso, men har det utskrivet som stående medicin.

länge har läkarna klart och tydligt sagt att benso är ingenting som de tänker skriva ut. så det har varit en resa fram tills nu. ja, du fattar. de senaste läkarna jag har träffat har alla varit överens om att jag behöver de bensopreparat jag har. på gott och ont.

tack. kärlek är fina grejer. <3
Jackie

2013-11-23 @ 21:01:10
URL: http://violentmoreviolent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0