två åtta.


det var födelsedag i går. en relativt lugn sådan. tycker inte om firar-hets. men nu är jag tydligen tjugoåtta år enligt mitt personnummer. en fin ålder, om ni frågar mig.

jag missade psykologtiden i dag. brukar alltid ha tid på eftermiddagen annars, men i dag var det ändrat till morgonen. vilket blev helt skevt i mitt huvud. jag blir så låst vid bestämda tider, även om jag nitiskt kollar min väggalmanacka i köket. utan den skulle jag aldrig kunna ha några rutiner som helst.

det är knappt en vecka kvar. längtar efter dig. 

Kommentarer
Postat av: Nina

En fin ålder på världens bästa flickvän! Längtar efter dig <3

Svar: <3
Jackie

2013-12-12 @ 15:34:06
URL: http://firellia1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0