bye bye sunday.


äntligen är måndagen snart här. då får jag hålla om världens mest underbara flickvän igen. vi hörs varje dag - men jag tycks aldrig få nog av hennes röst. tycks aldrig få nog av henne. 

annars är det som är. hit och dit. upp och ner. tvångsexponerade mig i går. gick in på sibylla och beställde ett meal. helt utan behovsmedicin i kroppen. det var helt fruktansvärt. men jag överlevde och paniken försvann sakta men säkert, mycket tack vare stesolid iofs. kommer dock dröja en stund innan jag gör någonting liknande igen. och jag åt inte maten på stället - rusade hemåt med maten istället.

jag hoppas på sömn hela natten igenom. kommer väl absolut inte fungera - ska upp tidigt till tåget och sedan träffa henne. vi får en heldag tillsammans. men ibland överraskar sömnen. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad jag är glad att läsa dina inlägg nu. Jag älskar dig och Nina och er existens!
Hoppas verkligen du får sova i natt så du är pigg i morgon :)

Svar: <3 <3 <3 <3 tack!
Jackie

2013-12-01 @ 19:13:05
URL: http://missmanic.se
Postat av: En flicka som är stark

Kram på dig!!

Svar: åh. men tack! kram tillbaka!
nu blev min eländiga morgon mindre grå, faktiskt. tack.
Jackie

2013-12-02 @ 18:47:42
URL: http://enflickasomarstark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0