även osynliga blåmärken värker.


att bokstavligen rota runt i gamla minnesbilder kan sluta i knytnävsångest. jag har fortfarande inte gjort någonting åt det. håller minnet kvar - så att det syns och blir självdestruktivt. jag kan just nu inte bryta det. som att peta på ett blåmärke om och om igen - bara för att se om det fortfarande gör ont. det gör fortfarande ont.

fina samtal med finaste nina 
ger mig skratt och pepp. trots det skeva i allt som sker runt omkring oss. en kulspruta med kärlek - en fantastisk attack. det var omöjligt att söka skydd. det var meningen att vi skulle träffas mitt i prick. 

kaffe ger mig huvudvärk - men det är det jag är sugen på hela tiden. det och onsdag.

Kommentarer
Postat av: Maria

De osynliga gör ondare.. De är hemska,,
Men, snart är det onsdag och jag hoppas ni får en fantastisk dag, de timmarna ni får tillsammans ♥

Svar: <3 <3 <3
Jackie

2013-12-14 @ 21:23:48
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0