17.17


inte fan vet jag - men vilken kaotisk dag det blev. hets, ångest, dåligt humör, sextrakasserier-mannen och hemlängtan. jag tog en tidigare buss hem från socialträningsgruppen, gick inte att stanna kvar. och väl hemma blev det en kaffe och höras i telefon med världens finaste. i morgon ska jag äntligen få se henne igen. hålla om henne och bara vara. att längtan kan göra så ont. det gör den inte när en är låtsaskär - tro mig, jag om någon vet det.

och jag är trött på att höra hur fin och snygg jag är nu när jag rasat rätt mycket i vikt. det är inget positivt i det, faktiskt. det beror på hemska psykiska problem, ingen aptit och psykofarmaka. det sista jag bryr mig om just nu är samhällets äckliga kvinnoideal. jag försöker överleva. 

Kommentarer
Postat av: Görlfränd

Kvinnoidealen är verkligen sjuka, ändå är jag själv drabbad, jag vill ner i vikt men mest för hälsans skull - säger hon och tänder en cigarett till

Svar: ja, för hälsans skulle kan det ibland vara bra med viktnedgång, men inte alltid. men jag förstår ju ditt tänk. jag vill ju gärna stärka min kropp - så som du gör genom din träning. men det är ju något helt annat än det här.
hejja hejja! <3
Jackie

2013-12-17 @ 17:23:11
URL: http://missmanic.se
Postat av: TT

Fuu dom! Du är fin som du är! Rasa i vikt är positivt om det görs på ett bra sätt. Kämpa med att hålla vikten! Kramar Tina <3

Svar: kram!
Jackie

2013-12-17 @ 18:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0