02.10 (och boktips)


ingen sömn. trots enbart koffeinfritt kaffe efter klockan 17.00 och två zopiklon. i morgon läkarsamtal på öppenpsyk och jag hoppas att jag på riktigt vågar be om hjälp. skrika om det så behövs. för jag börjar bli galen. jag hör och ser saker (som jag vet inte är på riktigt), hjärnan blir ju helt fucked av att inte få sova. och det är under nätterna och mornarna som självskadetankarna härjar som värst. de hetsar och lockar.



och jo, ni är flera som har frågat om boken jag läser; till minnet av mari (dottern maris anteckningar före sitt självmord och mammans dagbok från det första halvåret efter hennes död) av mari och mariann uddberg. jag kollade upp boken på bokbörsen.se och där fanns flera exemplar till billigt pris. boken är från åttiotalet och är därför inte den lättaste att hitta bland vanliga (nät-)bokhandlare. 



nu blir det en koffeinfri kaffe och en cigarett. ingen idé att ligga i sängen och vänta på sömnen jag vet aldrig kommer dyka upp. åtminstone inte än på några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0