provocerande kurator och finpost.


min kurator provocerar mig. vilket leder till att jag blir lagom irriterad. jag vet att det är nyttigt. men det tar sådan energi och ibland önskar jag att hon var lite mer som min förra psykolog; bara satt och nickade och höll med. men det var självklart helt värt det att åka till öppenpsyk och kuratorn i dag. jag önskar bara att terapi och bearbetning vore lite enklare. 

men hittade finpost i brevlådan när jag kom hem. de två fina bollkatterna som snälla v har gjort till mig. och en ny ekologisk handkräm utan parabener, mineraloljor och silikoner från oliva by ccs som jag ska testa och recensera. och på direkten låg ett paket med rökelser och väntade på mig. 



jag hoppas att de två andra paketen jag väntar på kommer i morgon. senast onsdag. annars kommer jag vänta ihjäl mig. och det vore sorgligt. väldigt sorgligt och patetiskt.

jag har tänt en av de nya rökelserna, valde eukalyptus. och ska alldeles strax ordna med en stor mugg med kaffe. jag behöver vakna till. är någonstans där mittemellan och verkligheten har inga skarpa gränser.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Naaw, så söta dom är ^^

2012-10-22 @ 12:49:47
URL: http://morkradd.bloggsida.se
Postat av: Lo

Det ser ut som intressanta rökelsesorter! Har inte sett Aloe Vera-rökelse förut. Varifrån köper du dem om du vill säja?

Tungt att bli provocerad i terapin.Jag tror som du att det är värt det även om det inte är kul när man får en massa extra jobbigt att tänka på och känna.
Att mala sönder det förflutna och försöka leva lite samtidigt.

Kram om du vill

Svar: ja, jag var bara tvungen att köpa en förp med aloe vera-rökelser. har inte testat dom än, men de luktar gott i förp iaf ^^ jag köpte det här gänget med rökelser från myshandla.se. ett ställe jag rekommenderar faktiskt. bra pris och bra kvalité.
jag håller med. i slutändan, där lång fram i framtiden kan provokationen vara värt det. men NU, nej, nu är det bara tungt och förjävligt. men framåt och uppåt ska vi, mot färger, lugn och liv!

kram tillbaka (om du vill). <3 <3 <3
Jackie

2012-10-23 @ 13:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0