nästäppa, my little ponys och snart tack och god natt.


jag sov några timmar förut mitt på dagen. somnade med näsan i boken om sömnproblem. fint det. men jag känner mig fortfarande sjukligt trött och har tagit mina nozinan. och någonting annat som jag har märkt sedan jag började med dem är jag blir så förbaskat täppt i näsan när jag ska försöka sova. en rätt harmlös biverkning - men inte mindre irriterande för det ska ni veta.

har haft kaffebesök här hemma några timmar. vi hann avverka ungefär tusen samtals-ämnen. väldigt fint och behövligt. för en stund kunde jag lämna min bubbla och vara sådär normal och verklig som en ibland önskar att en alltid kunde vara. 

och sedan har jag hittat ännu en my little pony som jag ska köpa:



lyckades hitta en fantastisk säljare (säljaren som har tagit bilden) på ett forum som hade flera av de av de my little pony's som jag sökte. plus att säljaren är så snäll och holdar dem tills jag får pengar. så snart är jag en endaste pony ifrån att komplettera dance 'n prance-setet.


(och kanske kan någon ana en viss favoritpose bland vuxna g1:or.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0