det kallas manshat.




har en hel del att göra hemma i dag - men kommer inte alls igång. när vädret är så skönt som det är i dag vill en bara sitta på balkongen med en bok och cigaretterna. fick hem mitt senaste tradera-köp i dag och ska inviga boken på balkongen. har läst den tidigare - men den tåls att läsas igen. speciellt nu när en har ett eget exemplar. då kan en anteckna i boken. vilket jag ofta vill göra när jag läser debattböcker.

har varit barnvakt en stund på morgonen och ska bort till moster igen klockan 15.00 för att barnvakta lite mer. det är fint som snus att umgås med favoritbarnen.

fick inte i mig morgonmedicinerna förrän nu och hoppas att på humöret snart ska lyfta.

Kommentarer
Postat av: Ninja

låter gött att sitta på balkongen med cigg och intressant bok! låter mycket skönare än att-göra-saker.

hoppas den värsta ångesten med följeslagare håller sig snällt på avstånd. där de alltid bör vara.



härligt med dubbeldos i dagen av barnen.



[kramar]

2012-05-29 @ 09:40:16
URL: http://ingrodd.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0