good morning sunshine.


och det var pinsamt längesedan jag bloggade om my little pony. samlandet ligger lite på is. jag har inga särskilda wants - men kollar fortfarande forum och tradera efter fynd. självklart. men främst letar jag på second hand. och så gör även mina vänner och min familj. 

mamma hittade den här på loppis förra helgen (klicka på bilden för att förstora): 
 
det är en so soft baby pony från generation tre (g3). den heter good morning sunshine och om en trycker på ena bakhoven pratar den och det är creepy. katterna blir livrädda.

det har blivit en del my little pony-fynd på loppis det senaste. jag har bara varit urusel på att blogga om det. men jag ska bättra mig - då jag vet att fler samlare tittar in på min blogg då och då. plus att det faktiskt är kul att nördblogga om mitt samlande.

Kommentarer
Postat av: Ninja

när du säger det så var det väääldigt länge sedan vi fick en ponnyuptodate!

nördbloggande är bra =D funderar på att blogga lite om serietidningar och budgetskönhet. men tar aldrig itu med det.
skulle vara gött att skriva om lite annat också.

gillar att läsa om dina mlp!

<3

Svar: ja. det är skönt att bryta av och skriva om någonting helt annat ibland, faktiskt.
<3 <3 <3

2012-07-21 @ 11:53:34
URL: http://ingrodd.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0