frågor och svar.


Lo: Måste ju fråga vilket kaffe du dricker, om du vill säja? 
Samt om det är bönor eller malet?

Sv: jag dricker faktiskt bara snabbkaffe. min pressobryggare gick
sönder och efter det blev det att jag började dricka snabbkaffe
istället. jag dricker gevalia milea med mjölk i. men tanken är
väl att jag ska köpa en ny pressobryggare snart.



Anna: Vart får du inspiration till din inredning hemma?
Vad vill du bli när du blir "stor"?
Hur kom du in på att samla MLP?

Sv; hm. inspiration. jag gillar färger och blir väldigt inspirerad av tyger
som jag hittar på t.ex. second hand. jag köper sällan nya tyger,
tavlor, krukor och möbler och annat utan hittar det mesta på loppis.

när jag blir "stor" vill jag jobba med människor. människor som 
lever ute i periferin och som behöver värme och stöd.

jag hittade en my little pony-mugg på loppis och sedan hamnade
jag på tradera och köpte fler muggar. och sedan hittade jag ett
svensk mlp-forum och sedan var jag fast.



Maria:
Var är det du gjort som du ångrar mest?
Har du haft ett förhållande med någon kille som vad bra?
Finns det någon tjej nu som ditt hjärta slår lite extra för?
Vad vill du jobba med i framtiden?
Varför är du en så underbar människa?

Sv; oj. svårt. men spontant kom jag och tänka på att jag ångrar att
jag inte sökte hjälp för mina psykiska besvär tidigare. då hade jag kanske
sluppit vara med om mycket som fortfarande spökar.

om jag själv får definiera ordet "förhållande" - så ja. det har jag haft. med 
en av de allra bästa som finns.

ett väldigt tråkigt svar, men nej. faktiskt inte. har varken lust eller ork.

i framtiden vill jag jobba med människor som är utsatta. som behöver stöd 
och vägledning. gärna unga tjejer.

haha. fina du. det får nog du själv svara på.



Anonym: åt vilket håll är du lagd?

Sv; oj. svårt. men om vi ska hålla oss till tvåkönsmallen och låtsas som om att
det bara finns tre läggningar så homosexuell.



fia: Vilka andra djur har du haft?
Vilken musik har du lyssnat på och varit övertygad om att ingen annan skulle
gilla det?
Har du hår på tårna?
Varför har du en MLP-budget varje månad, vad ligger bakom beslutet?

Sv; jag har faktiskt bara haft katter. så inte så konstigt att jag är ett kattfreak.

åh. jag hade en kort och intensiv the latin kings-period under högstadiet/gymnasiet. haha.

haha. men jo. jag hade visst några strån på stortårna. men min ex-flickvän
påstår faktiskt att hår på tårna tyder på bra blodcirkulation. 

jag har en månadsbudget på tvåhundra kronor mest för att jag ska ha lite
bättre koll på hur mycket pengar som läggs på mitt samlande. det känns bra 
att inte köpa bara för att köpa. utan verkligen tänka efter.



Kommentarer
Postat av: louis vuitton womens watch

ett väldigt tråkigt svar, men nej. faktiskt inte. har varken lust eller ork. http://www.buywatchshop.net/U-Boat_Watches.html

http://www.buywatchshop.net/Chanel_Watches.html

http://www.tagheuerwatchshop.com/Tag_Heuer_Monza_watches.html

Postat av: Lo

Tack för svaren!

Snabbkaffe drack jag mycket förr om åren. Mjölk är i kaffet för min del med.



(LOL, hur kom Louis Vuiton womens watch in i bilden?). ;-)

2012-02-26 @ 13:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0