gott kvällskaffe och mamma har fyndat på loppis.


och även den här dagen försvann. jag har fått disken diskad och nu sitter jag med en kaffe i soffan. ångesten har härjat till och från hela dagen. nu håller den sig stilla och det beror nog på att jag tog tag i den lilla disk som fanns och på så sätt fick jag annat att tänka på. det gäller att lura den där fulingen ångesten.

mamma hittade några my little ponys på loppis i går. de flesta är i fint skick. kanske två som jag tänker använda till customs alt. sälja som baits. jag blev extra glad över star hopper och tap dancer. mycket för att de har en av mina favoritposer bland g1:orna.

nu ska jag och kaffet först svälja ner kvällsmedicinerna plus extra behovsmedicin och sedan placerar vi oss på balkongen och röker en sisådär två cigaretter. i morgon öppenpsyk och just nu känner jag "urk", men jag vet att det kommer kännas värt det i morgon. 

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Tack vännen för dina rader.
Det känns underbart med eget hem. =)
Nu har jag massa att läsa igen här hos dig.

Kanske inte orkar läsa allt nu men jag återkommer, det vet du.

Starka fina du ♥ Du är en av de jag sällan glmmer här i bloggvärlden.

Kraam

2012-08-23 @ 02:11:05
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0