god natt då.


nu kommer jag direkt från duschen. det är en skön känsla att ha fått någonting gjort (tvätta) och sen se resultatet (ren tvätt). jag tvättade allt i tvättkorgen, ibland fuskar jag och lämnar kvar t.ex. en duk och några filtar, jag tvättade även det som kräver specialtvätt. nu har jag rena kläder och katterna har rena filtar att ligga på i soffan.

jag har precis tagit kvällsmedicinerna och försöker varva ner. tänka i färger och andas i mönster. i morgon en tur ner till centrum med mamma. jag vet inte ens om jag behöver handla något, men jag tänker att det alltid är hälsosamt för mig att komma ut bland folk. inventera medicinlådan och besöka apoteket, det brukar alltid behövas. kanske köpa hem en liten burk av konsums egna potatissallad och äta finmiddag. leta efter bortglömda böcker på loppis. kanske köpa hårfärg och göra någonting åt rishögen på huvudet.

åhå. jag fastnar så lätt i ingenting. tankarna far iväg och jag släpper taget och låter det ske. jag är inte särskilt fokuserad och jag hoppas innerligt på sömn i natt. katterna jagar mygg och jag ska borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen. 

 god natt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Sov så gott du med <3

2012-08-03 @ 01:14:21
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: ninja

hoppas det blir potatissallad och bortglömda böcker (vad magiskt det lät när du formulerade det så med bortglömda ohh :*)
och hoppas verkligen att det blev sömn för dig inatt, att det blev många timmar utan uppvaknande!

(jösses vad jag sov inatt, klubbade mig med theralen men sak samma. det var enbart så skönt att få sova i flera timmar.)

kramar

Svar: potatissallad blev det faktiskt, men inga böcker. och sömnen, jodå, helt okej faktiskt. kände mig åtminstone utvilad när jag vaknade i morse.ja, jag funderar själv på att klubba mig med theralen, så att en åtminstone får sova. ska fundera vidare lite på det ;)

tusen kramar! <3

2012-08-03 @ 12:32:39
URL: http://ingrodd.blogspot.com/
Postat av: Eriiza

Jag får några som fungerar ibland, ibland gör de
migränen värre, men det är värt det.
Dock räcker det inte med min rekommenderade dos
på långa vägar..
Så asken tar slut fort, och då måste jag vänta länge
på nya.

2012-08-03 @ 20:24:13
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0