jävla skitunge till säljare. men annars en fin start på dagen.


god morgon. visserligen har jag varit vaken sedan klockan 07.30. men jag låg kvar i sängen tillsammans med boken, katten och snuset. en fin start på dagen minsann.

jag har precis druckit en kaffe och irriterat mig på en säljare som jag skulle köpa my little ponys av via en loppisgrupp på facebook. jag hade fått ett mail i morse från säljaren där hon skrev att hon blivit erbjuden 100 kr/st för några av de ponys, som jag redan hade "köpt", av en annan köpare och nu undrade hon om jag ville bjuda över. absolut inte. det är inte några rare/htf-ponys i loten överhuvudtaget. och saken är den att vi igår kom överens om ett pris och att jag skulle hämta mina my little ponys och betala för dem i morgon. så jävla dålig stil.

menmen. på fredag ska jag träffa en annan säljare i vimmerby för att hämta och betala de fem my little pony-plushies som hon säljer. och den säljaren har jag köpt my little ponys av tidigare och hon är riktigt trevlig. till skillnad från den lilla morrhoppan som bara tänker på pengar och inte sitt "rykte" som säljare.

åh. nu inser jag hur komisk hela situationen är om en inte är samlare. jag frustar och muttrar över några färgglada plasthästar. så jävla underbart.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Jag tycker det är underbart!

2011-10-26 @ 13:26:01
Postat av: Therese

Jag förstår dig! Jag såg diskussionen på FB och alltså hallå där irriterande människor! >_<

2011-10-26 @ 13:31:05
URL: http://furypi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0