displayproblem och kingsley.


alltså. jag har verkligen alldeles för många my little ponys på display. om en jämför det med platsen som finns i mina bokhyllor. kanske ett femtontal ponys ligger i en papperskasse. baits, sådana som ska rehairas och några so softisar som antingen behöver tvättas eller deflockas. men ändå finns inte platsen. och inte fasen har jag plats för ett inglasat vitrinskåp heller. men det vore det ultimata. då kunde jag displaya dem mycket snyggare plus att de inte blir dammiga. dagens lyxproblem.

ärligt funderar jag på att sälja av de g3:or som jag inte vill ha. det är enbart några få som jag faktiskt gillar. men sedan är det sådant fix med att sälja. det ska fotas och så ska det price checkas. och sedan ska det kollas fraktkostnad o.s.v. orka.

och jag bjuder på en bild på kingsley. den enda g1 pony friend jag har. (bild från etsy.com)




Kommentarer
Postat av: vardag/ninja

jag skulle vilja samla på plåtleksaker och skumma gamla leksaker men bristen på plats gör att jag skjuter upp min vilja hehue
dröm vore att ha utrymme till glasboxliknande som de har på vissa museum, de där montrarna som är i höfthöjd. men då kanske jag behöver bygga om en gammal industribyggnad till bostad för att de ska göra sig bra.
gillar att vara realistisk :S

men finns det inte glasdörrar att sätta till en hel del ikeabokhyllor så blir det billigare än vitrinskåp? om man letar fram hyllorna på blocket. eller det kanske inte får plats alls >_<
eller om du känner någon, eller känner någon i tredjepart som kan hjälpa med att skära ut glas till de hyllor du har.

det här måste ju lösas! <3

Svar: åhå. en egen lokal med sina fina samlingar vore ju guld. tänk! åh! fast jag skulle nöja mig med ett eget litet rum som jag kunde ha min samling i. har sett flera bilder på människor som har EGNA PONYRUM! helt sinnes. fast nu har jag ju en ganska blygsam samling, som inte alls skulle göra sig i ett eget rum. men ändå! ^^
Jackie

2012-11-04 @ 10:10:51
URL: http://ingrodd.blogspot.se/
Postat av: vardag

ett eget rum är la inte sinnes (?) så länge man har ekonomi och utrymme till det =D

du har väl inte en blygsam samling =O de skulle bara få mer uppmärksamhet. få egna piedestaler med en glaskupa/tårtkupa över^^

kram <3

2012-11-05 @ 10:50:15
URL: http://ingrodd.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0