nytvättad och kaffehetsen.


och en tidig morgondusch gör susen. håret tvättades också. jag försöker att tvätta det max en gång i veckan. och senast jag tvättade det var den 11 november. en gång där emellan har jag sköljt igenom det med bara vatten. och mitt hår har aldrig mått bättre. jag tvättar med mitt (light) no poo'-schampo från the body shop. det bästa vore egentligen att köra bikarbonat-tvätt och sen äcv-skölj. men det blir att testa det någon gång i framtiden. äcv-tvätt ska jag visserligen testa så snart jag köper hem äppelcidervinäger.

ännu en kopp kaffe och jag trivs när mörkret utanför trycker sig mot fönstrena. och lugnet.

Kommentarer
Postat av: Lo

Hej Jackie, samma här. Försöker att inte tvätta håret mer än en gång i veckan och att då och då ta i bara balsam ,ev låta det vara kvar över natten.

Håret blir så frizzigt annars.



Det låter intressant med bikarbonat istället för schampo.



Har börjat tro på TV-shop och en produkt de har som tydligen inte skummar och ska göra håret sådär Hollywood-aktigt.

2011-11-22 @ 10:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0