böcker och lugn.


åh. jag har spenderat nästan hela morgonen i sängen med boken. var bara uppe en snabbis på toaletten och tog morgonmedicinen, sen kröp jag ner under täcket igen.
och nu är lilla stjärna av john ajvide lindqvist utläst. det är en bok som jag verkligen rekommenderar. jag måste faktiskt erkänna att jag gillar den bra mycket bättre än låt den rätte komma in.

så nu har jag scannat igenom bokhyllorna efter ny bok att börja läsa; och det blev ann heberleins en liten bok om ondska. jag har tidigare läst hennes väldigt självutlämnande och starka bok jag vill inte dö, jag vill bara inte leva. och har ni inte läst den - så gör det.

det blir alldeles strax en kaffe och några bloss på balkongen. jag har tänt rökelse här inne och jag tänker att dagens tema är lugn.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag önskar dig allt lugn i världen! Så underbart att ligga

och läsa. Jag älskar boken: Jag vill inte dö jag vill bara inte leva.

Synd att hon ångrade att hon gav ut den. Den har ju givit så mycket!

2011-06-25 @ 12:18:28
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0