tack josefine.


jag hittade ett stort vadderat kuvert i brevlådan när jag kom hem och jag slet upp det så fort jag kom upp i lägenheten. finaste josefine skickade med ett fantastiskt fint vykort med de vackraste orden. och inte nog med det; en korsordstidning, ett yankee candle doftljus med doften "sparkling snow" (det luktar lika underbart som det låter), en liten burk med honung från new zealand och den där duo body buttern från the body shop som jag så gärna ville ha. den doftar luktärt och burken är uppdelad i två delar; en för de lite torrare partierna på kroppen och en "vanlig" body butter. och nog rann tårarna - sådär overkligt som det gör på film. fast den här gången var det jag som grät. tack älskade finaste vackraste josefine.



jag har en liten skara med nära vänner och de är värda guld. tusen gånger om.

Kommentarer
Postat av: Nina

Så jätte fint! De vänner är få men så värdefulla. Underbara du, du är guld för många.

2011-07-25 @ 18:26:33
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: Josefine R

♥ ♥ ♥

2011-07-25 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0