sömn, missbildade blommor och regn.


hej och hå. jag höjde min seroquel till 150 mg igår - och som jag har sovit i natt. fick tvinga mig upp ur sängen runt klockan 11.30. har visserligen drömt kaotiska drömmar hela natten. har kastat kuddar och slängt iväg täcket. men - sömn. yey. ska höja till 200 mg om några dagar - så jag hoppas att sömnen vill stanna.

och jag var tvungen att kika ut på balkongen direkt för att se om min blomman för dagen blommade. och, haha, det gjorde den. men vad fan hände med blomman undrar jag. den är missbildad. men minst lika fin för det.



det är mulet, blåsigt och regnigt ute. och svalt. jag hoppas på att rastlösheten håller sig på avstånd - för då ska jag gå och lägga mig i sängen igen och läsa.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men har ni regn... Här är det så kvavt, jag orkar inte finnas till.

Nu, kalldusch, sen vila..



Skönt att du fick sova!!



Kram

2011-07-02 @ 13:11:45
URL: http://www.yamas79.blogspot.com
Postat av: Lo

Skönt att medicinen verkar hjälpa bra.

En sån märklig blomma. :-D

2011-07-02 @ 15:57:23
Postat av: Nina

Man drömmer skumt med den medicinen men i rätt dos blir man i alla fall medvetslös till natten. (Säger jag med 800mg ;))

Ett ton kärlek

2011-07-02 @ 19:08:22
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0