21.15


och dagen vände; jag bokade tvättstugan för att hålla mig sysselsatt med något. mamma hittade lite my little pony-saker på loppis idag (en g3 pinkie pie och en mcdonalds g2-merch) och det är alltid lika kul när hon hittar mlp's på loppis. det var en fin överraskning.
och jag försöker trycka ihop alla ponies på det lilla utrymme jag har över, ovanpå mina två bokhyllor här i stora rummet, och det finns ingen plats kvar. jag vill köpa en inglasat skåp att ha dem i. så att en kan se alla och så att de slipper ligga och stå på varandra. det får bli nästa projekt; hitta ett bra ponyskåp.

i morgon ska jag vara barnvakt. jag och treåringen ska umgås hela dagen. det ska bli fint - det var längesen jag var barnvakt. och det här känns inte övermäktigt, så jag är säker på att det kommer gå bra. det kommer gå finfint.

om en timme åker mina seroquel (och eventuellt min zopiklon redan då) ner i magen och jag hoppas på att kunna somna utan problem. vill vara pigg och fokuserad i morgon. plus att axlarna, ryggen och magen värker. får hoppas på att jag kan sova bort smärtan.

och slutligen, en bild på ponyn mamma hittade idag (bilden är ifrån strawberry reef);


Kommentarer
Postat av: Lorissa Lovebomb

Alltså jag älskar verkligen buffalo. Om jag hittar ett par ska jag skita i vad alla anhöriga tycker, då slår jag till. Direkt!



Hur kommer det sig att du samlar på ponies? Är det alla eller bara "äkta"? :)

2011-07-24 @ 19:28:11
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0