frisören, pizza och ponies.


puh. det har varit en lång dag.

hade tid hos frisören klockan 14.00 och efter det har jag hunnit med pizza med mamma, syster, moster och barnen. sen en snabbhandling på konsum OCH hämta ut mina två paket från underbara ulrika. båda kartongerna var proppfulla med my little ponys. och jag har fått alla som present - det är helt fantastiskt. tack ulrika.
och jag fick en chock när jag upptäckte junko mizuno-ponyn (se bild). den är ju helt fantastisk.




















jag köpte violcider på konsum och ska sitta här i soffan och ta det lugnt en liten stund till. sen får det bli dusch och fix innan fika hos syster som fyller år idag.

ångesten har härjat rätt fritt idag och nu börjar jag tröttna på det.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Visst är hon läcker?

2011-08-04 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0