lusherier.


okej. de flesta av er vet om min nyfunna kärlek lush (www.lush.se) och eftersom klockan bara är runt 06.00 och jag har all tid över, så tänkte jag berätta om vilka produkter jag använder för tillfället. yey.



den första bilden är på min lilla korg med bubbelbitar. för tillfället finns där två creamy candy bath och en blue skies. och det som ligger inslaget i papper är en halv bit av tvålen demon in the dark och en halv bit av en annan tvål; rockstar soap.
sen den andra bilden är min hylla ovanför badkaret. där finns min runda schampokaka seanic. och ovanför den ligger en bit gul lemslip (som jag använder för att tvätta ansiktet med) och sen de andra två halvorna av rockstar soap och demon in the dark - och de har jag till kroppen. demon in the dark, som är mörkgrön, luktar som spearminttuggummi och är helt fantastisk. och den rosa tvålen rockstar soap luktar som godis.

och snart jag drar jag och arlene till linköping - där ska vi frossa i lushbutiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0