samlarsöndag.


vann nightglider på tradera. lyckan. har obsessat henne i drygt två år. ni fattar inte hur sweet det kommer vara att få hem henne.
det här med att samla på något. det måste ju vara världens enklaste och mest fantastiska hobby. det behöver absolut inte bli en dyr hobby heller. och en kan ju faktiskt samla på vad som. jag dömer inte.

jag tycker att ni som inte samlar ska börja samla. värsta vardagskärleken.



ska sätta mig någon dag/kväll och göra en ordentlig wantlist. just nu känns det som om att inte ens jag själv vet vilka ponies som saknas mig.
vill försöka mig på att aktivt försöka komplettera några set också. tre ponies behövs för att komplettera tre baby-set. kan ju inte göra mer än att försöka liksom. plus att det här med tradera känns spännande igen. och där finns miljoner ponies. wants eller inte.

och.
min samling med mlp-porslin ska banne mig utökas den också.
nu står den högst på en hylla i ett köksskåp. inte okej. men orka leta tråkiga hyllor med glasskåp. har ingen plats heller. urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0