mellan dröm och verklighet.


sömnstörningarna.
sjukdomskärleken.
självdestruktiviteten.
alkoholsuget.
ångesten.
pillersamlandet.
föraktet.
alla minnen.
hemlängtan.
likgiltigheten.
självmordet.
koncentrationssvårigheterna.
impulserna.
panikkänslorna.

finns nog inget att ta upp idag olov. mitt liv är ett evigt tomrum. jag känner ingenting.
ingenting samtidigt som jag krigar mot tusen känslor varje sekund som går.
kan jag få kasta mina propavan. byta ut dem.
just det. finns ingen läkare. ingen som kan eller vill hjälpa.

då får jag tacka för mig.
ses om en vecka. samma tid. samma jävla öppenvård.

Kommentarer
Postat av: Nicole

är trött på att det inte finns någon läkare. jag behöver me prata med dem.



du är min styrka! du klarar det här! kärlek <3

2010-10-22 @ 13:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0