dagens inspiration;


Anonym om what else is there.:
Jag ser en tjugoefemåring som beter sig som en femtonåring, som borde växa upp och klippa sig och skaffa sig ett jobb och sluta leva på oss andra skattebetalare. Jag ser någon som VILL leva i nån slags Berny Pålsson-bubbla där skärande och ångest blir en häftig image. Du skriver som en fejk-deprimerad fjortonåring och har såklart en "kaos-syster" (det hade jag också i åttan), efter att ha känt varandra i två minuter blev ni älskade blodssystrar som ingen annan förstår.
Medan vi andra blir vuxna, jobbar, betalar skatt, kämpar på, så lever du gott på det s.k systemet.

Jag är helt ärlig, spontant är det vad jag tänker. Det är mina fördomar om dig och sådana "som du". Men dina inlägg får mig ändå att förstå mera.


först satte jag snusen i halsen.
men sen läste jag en gång till - och nu ser jag det inte som ett påhopp. inte alls.
vet inte vad du själv ser det som. men jag säger tack - du har ju antagligen läst min blogg. och det är väl tanken med den. och tack för att du faktiskt står för dina fördomar. det är bättre än att hävda att en är fördomsfri.
så tack.

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-10 @ 16:55:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Missy

Intressant kritik.

2010-11-10 @ 17:01:44
URL: http://enheltarlig.blogg.se/
Postat av: Anonym

har inte läst din blogg, men jag själv hade starkt sett detta som ett... påhopp? hade svidit lite att läsa iallafall.

2010-11-10 @ 17:39:39
URL: http://jaevlafanny.blogg.se/
Postat av: MODEMARTIN

Allt bra med dig idag? :D

2010-11-10 @ 17:45:02
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-11-10 @ 17:53:22
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Nicole

älskling! du är för stark för att se det som ett påhopp. jag däremot blir arg. <3

2010-11-11 @ 10:17:29
Postat av: En som ändå bryr sig

WTF!!?? Är personen helt jävla puckad? Jag vet det är några år sedan den personen skrev men jag såg det inte förens nu. Alltså den personen kan ju inte veta något om psykisk sjukdom. Sitter väl hemma och äter sin mat, kollar på TV, sover, går till jobbet, äter sin mat hemma, kollar på tv, sover osv....Den personen kan bara hålla käften!!! Det är ju inte så att man vill vara sjuk. Men hej vi kan byta så får du se hur det är med LPT, tvångsmedicinering, skada sig fast man ångrar sig efteråt, svår ångest så att man inte kan göra något.....så mina fina ord till dig är FUCK YOU!!!

2012-10-14 @ 08:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0