well. hello again.


livet som varit, är och kommer att bli, förvirrar mig. jag har ingen aning om vart jag ska, vad jag vill. imorgon ska jag ha ett färdigt mål med min dbt-behandling och jag ska ordna en krislista. men fuck that. jag får prestationsångest och ser bara rätt och fel. kan en ha som mål att må bra? och isåfall VADFAN betyder det. vet fan inte ens hur jag är när jag mår sådär fint bra.

jag och alexander gick ut med signe förut och vi passade även på att gunga (vi satte fast signes koppel i en stolpe en stund) och shit vilken kick att gunga. det trodde jag aldrig. det virvlade i magen och i bröstet och världens finaste adrenalinpåslag gjorde mig sällskap. det måste jag göra om. kanske även ha med på min krislista.

yup - iallafall börjar dbtn på riktigt på tisdag. och jag lite hatar livet just nu.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Åh, gunga är så jävla roligt, men en sak som är lite pinsam - jag blir en smula åksjuk :( Fruktansvärt synd om mig.

Sen vad gäller DBT:n, har du inte fått gå igenom en krislista tillsammans med din individualterapeut?
Själv får jag panik om jag ska göra en själv - jag menar, var fan börjar man?

Hurra, jag tar en påse frusna ärtor över ansiktet... Eller inte

Svar: jo. vi ska gå igenom listan imorgon. men ja - det var hemskt svårt. fick knappt ner några punkter.
<3
Jackie

2014-09-04 @ 19:18:52
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0