du har ingenting att säga till om.


jag undrar ofta över hur allt blev som det blev. hur, när och varför. det kastades över mig och gjorde mig ännu mindre och inte alls särskilt älskvärd. alla drömmar om att avsluta mitt liv. de som kommer och går och som i perioder gör mig galen och då jag blir inlåst och "behandlas".

alla drömmar om en lugn och vacker vardag med kärlek och stillsamma andetag. 

idag ska jag jävlar i mig komma utanför lägenheten. skulle tagit en tur till apoteket och hämtat ut alla jävla förpackningar med litium som jag beställt. men glömde att det var lördag, så det hann stänga. frak. en annan idé är att ta med selma ut, i härliga gräset och skogen, på en koppelrunda. 

men nu - mer kaffe, tänker jag, och en cigarett på min underbara balkong.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Jag känner igen mig. Vi behandlas som skit

Kram du vackra diamant

Svar: älskar dig!
Jackie

2014-05-31 @ 13:23:00
URL: http://missmanic.se
Postat av: Jenny/Nence

Kram! <3

Svar: kram!
Jackie

2014-05-31 @ 20:49:48
URL: http://mymlplife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0