akuten, intensiven, psyk och nu hemma.


sena natten mellan lördag och söndag dissocierade jag så galant att jag lyckades trycka i mig halva medicinlådan och karva sönder halva armen. mitt i självskadandet, i badrummet, vaknade jag till och fy fan. det blev akuten, en natt på intensiven och sedan en natt psyk. har vandrat runt med käck kateter dessa dagar också - då mina urinvägar har vägrat att fungera. 

men idag klockan 14.00 stannade bussen i hultsfred och jag var hemma, katetern är way gone och jag är hemma i tryggheten igen. anledningen till att jag inte stannade är helt enkelt att jag inte hade behov av att stanna. jag ville själv hem och det beslutet tog jag vid mina sinnes fulla bruk. haha. läkare och psykolog var helt eniga med mig.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Vännen min.. Hoppas du klarar dig nu, att du kan st emot allt nu.
Stor kram ♥

Svar: jag kämpar varje dag. <3
Jackie

2014-05-12 @ 15:56:39
URL: http://missmanic.se
Postat av: Lisa

Hej vännen. Jag vet hur det känns med att både dissociera, skada sig själv o att hamna där man hamnar.
Sen jag fick mina ullbollar så har de hållt mig vid liv för jag har ett ansvar för dom. Jag är destruktiv till o från men jag är ibte beredd på att de ska få ett nytt hem om jag skulle försvinna. Stor kram o puss. Finns på chatten om du behöver. <3

Svar: känner samma sak för mina pälsklingar. och tack! verkligen TACK! <3
Jackie

2014-05-12 @ 21:36:31
Postat av: MissManic

Jag vet att du kämpar, även fast man kämpar så är det så lätt att ändå falla.
Men jag hoppas du får all hjälp du behöver nu!
Tänker på dig!

Svar: detsamma, ÄLSKADE du! <3
Jackie

2014-05-13 @ 13:32:37
URL: http://missmanic.se
Postat av: vardagsninjan

var rädd om dig <3

Svar: kärlek.
Jackie

2014-05-15 @ 08:42:16
URL: http://radiotystnaden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0