psykologsamtal och sluta jiddra - köp en menskopp.


psykologen i dag. det var en månad sedan vi sågs sist. och det har hänt en bra massa sedan dess. så dagens session var helt mörbultande. vi drog ut på tiden just för att inte tvärt behöva avsluta mitt i allt och ingenting
men det här är något jag har saknat den här månaden som har gått - mina psykologsamtal. så samma tid, samma byggnad, samma rum nästa vecka. 

i morgon socialträningsgruppen. är det tänkt. men jag har störtflodsmens och det tar någon dag eller två innan cyklo-f ens märks av. så tack gode gudrun för menskoppen - under sådana här menstruationer hade klassiska mensskydd kostat mig en förmögenhet. och så har jag en hormonrubbning bla bla bla... som gör att min mens har en tendens att dyka upp (eller försvinna helt) lite som den själv vill. så först nu förstår jag magsmärtorna som hängt efter mig de senaste dagarna. 


Kommentarer
Postat av: MissManic

Tack för att du fick mig att testa detta, jag vet inte hur mycket jag sparat sen jag bytte... Många kronor är det!

2014-01-23 @ 20:36:49
URL: http://missmanic.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0