17.24


nästintill nyvaken. jag sover bort stora delar av dagarna. men den 27:e ska jag till läkaren och lämna sisådär tusen rör med blod och se om det fattas något viktigt i kroppen, typ järn. 

men - har varit ute en timme i snöskogen i dag iaf. så härligt. snön var knarrig och jag mötte inte en enda människa. men faktiskt träffade jag på en vacker hackspett. en ska verkligen inte ha musik i öronen när en rör sig i skogen. en missar ju hela alltet då.

har varit och fått äckelkaoset tvättat och omlagt på hälsocentralen. ska dit på torsdag igen, eftersom brännskadan var extra äcklig och sjuk. fick höra att allt skulle läka, men se fruktansvärt ut efteråt. som om det var något jag inte visste sedan innan. men nu slog det mig - att ja, det ser helt förbannat fruktansvärt ut.

Kommentarer
Postat av: Nina

Min finaste! Jag hejar så mycket på dig! Du är helt fantastisk! Du skrämde inga äckelgubbar i skogen? Det vore ju nästan synd!

Svar: näe. inga äckelgubbar :'( fast de kanske hann gömma sig ?! mehehe.
P U S S !
Jackie

2014-01-14 @ 17:43:14
URL: http://firellia1.blogspot.se
Postat av: MissManic

Åh, har du också bränt dig, fan, varför ska vi må så skit för?
Kärlek <3

Svar: ja du. den som det visste. dock är det ju bra assämst att bränna sig. suck.
<3
Jackie

2014-01-14 @ 17:54:49
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0