nej. det här inlägget makes no sense.


jag är så trött, sönderanalyserad (av mig själv) och skev. vet inte vad det är som gör att jag fortfarande är vaken och orkar röra på mig. samtidigt skrattade jag när jag dammsög. alltså - nu får det räcka för ett tag. det här känns inte särskilt stabilt. försöker låtsas som om att jag inte alls är medveten om vad det här, i värsta fall, kan leda till. men det finns väl knappast någon som törs slänga sig åt sidan när det går som snabbast i skidbacken. nu har jag iofs aldrig åkt skidor snabbt i brant backe. men jag föreställer mig det värsta. skidor kan inte vara en sund sysselsättning.

hej. vi spårar ur lite (i skidbacken). kvällsmediciner, en stesolid och äpplejuice. fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0