slakthus.


verkligheten kom ifatt för en stund. orkade mig på att plocka fram datorn. tänkte främst att jag skulle blogga, uppdatera lite. jag sover konstant, i princip. försöker att komma utanför dörren - fungerar verkligen inte. men här innanför trygghetens väggar har jag ordning och alla tre katterna stärker mig. mina älskade kärlekar. 

förbandet kring handleden är smutsigt, blodigt och trasigt. men jag orkar inte med processen vad gäller att lägga om alla de trotsiga stygnen. den 12 augusti ska de bort. så förbandet kan lika bra sitta på. orka.

jag hoppas att detta är sista gången jag väljer att fly ut i skogen med rakblad och slita upp min redan ärrvävnadsfyllda hud. men fantastin vinner över ett fast beslut just nu. jag intalar mig att armen inte är komplett. jag ser på små strimmor orörd hud - som måste bli ärr. jag vill inte använda ordet - men jag är sjuk.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Om vi ska se positivt på det hela - du har en sjukdomsinsikt som allt för många saknar och då först är man mottaglig för rätt hjälp, så kämpa på älskade vän! <3

Svar: tack! <3
Jackie

2014-08-07 @ 14:58:47
URL: http://missmanic.se
Postat av: Lo

Kram! <3

2014-08-08 @ 13:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0