hemläxa: att lyssna på kroppens signaler.


måndagens hysteriska dammande och städande slutade i ett rörigt kaos. framåt tidiga natten kom panikattacken och hej skräddaren. där var jag som vanligt spydig - befogat, eftersom de bl.a. pratar över ens huvud och vräker ur sig alla möjliga förolämpningar. 

jag spenderade två nätter i staden vid havet och sedan på onsdagen var det time för psykologen. och faktiskt ville pappa vara med på samtalet. holy shit och allt sånt. men det gick bra och ärligheten tog sin plats. sedan fara hem och det är fantastiskt att vara hemma. 

Kommentarer
Postat av: MissManic

Men nej, ett besök hos skräddaren :( ♥
Vet inte vad jag ska säga, en del av mig blir hemskt ledsen och en del blir avundsjuk.. Sjukt - men jag tror du förstår

Svar: avundsjukan är en falsk vän. det vet vi båda. love u. <3
Jackie

2014-04-10 @ 23:44:45
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: MissManic

Ja, vi vet - men ändå sitter den så djupt rotad... :/
Love you too

Svar: true that. <3
Jackie

2014-04-11 @ 18:34:44
URL: http://www.missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0