en iktorivil och en kaffe och en cigarett.


nattens femtioelva ångestattacker kan ta sig någonstans. jag vred runt i sängen med tårarna i munnen. ville till silvret och skapa kaos. men där någonstans måste jag ha somnat. men är så in i helvete mör idag.

men - mitt i allt minikaos idag började jag våtdamma hela tryggheten. samtidigt rensar jag bland alla pryttlar som står och bara står i bokhyllorna. och ännu en gång konstaterade jag att det behövs fler bokhyllor. plus sätta upp hyllor på väggarna - så att älskade katterna kan klättra och spana från höga höjder. slet även ner den där lappen från spegeln i hallen. jag tänker aldrig mer tro på något. jag återhämtar mig. om inte - vad gör det om hundra år.

Kommentarer
Postat av: MissManic

♥ ♥ ♥

2014-04-07 @ 17:53:49
URL: http://www.missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0