men gäsp.


jag sov apadåligt natten till i går. men blev så hemskt manisk att jag städade och möblerade om här hemma som en tok, hela jävla dagen. stupade i säng efter klockan 21.00 i går, men kunde absolut inte somna. vad annars. har sovit minst lika apadåligt i natt. legat vaken flera timmar. vaknade inte när klockan ringde klockan 05.30 och när jag väl vaknade var det för sent att stressa i väg till bussen, jag orkar bara inte stressa idag. 

nu dricker jag mitt kaffe i lugn och ro. ska slå en pling till pappan och se om han kan skjutsa in mig till grannstaden och kuratorn. annars får jag lämna återbud, tyvärr. bokstavligen tröttsamt att min sömn aldrig vill samarbeta. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Glöm aldrig att jag finns dygnet runt, kan du inte sova och vill prata, väck mig! :)
PUSS! <3

Svar: åh. tack. <3
Jackie

2013-03-18 @ 17:10:14
URL: http://Missindependent84.bloggplatsen.se
Postat av: Lo

Kram till dej. Önskar att sömnen samarbetade bättre för dej.Och att dagen blir lite ljusare.

Svar: kramar tillbaka.
Jackie

2013-03-19 @ 14:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0