11.12


det verkar vara sommartrevligt väder ute. men inte orkar jag lämna lägenheten för det. men det går alldeles utmärkt att sitta på balkongen och bara vara. önskar att jag och boken kunde umgås tillsammans där ute - men läslusten och koncentrationen strejkar. kräks.

på måndag sista kuratorn och sedan är det semester från allt som har med öppenpsyk att göra. det oroar mig inte. men samtidigt - högt och lågt hela tiden och vi vet ju alla hur fantastiskt bra jag är på att hantera problem på konstruktiva vis. host. men en ska vända sig till psykakuten då - as if.  

men - mitt i allt är jag glad och ler, skrattar. innerst inne finns färgerna. jag vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0