klockan är 03.29 och det här är sanningen.


och det är så stilla och skönt att vara vaken natt och morgon. massan sover och här sitter jag med gott kaffe och snus. det är tyst och ingen kräver någonting. 



jag lyssnar på petra marklund. disken är diskad och jag ska snart bädda sängen och när det blir lite mer morgon ska jag ta en dusch. sedan är det bara att sadla cykeln och fara till bussen. av någon anledning känns det som helg. och så är det knappt ens tisdag.

katterna är vakna i omgångar. 
men nu är de vakna båda två - så de ska få godis och ny blötmat. finaste kattkrigare. ingenting vore inte ens någonting utan dem. själv ska jag unna mig några milligram benso. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0