god natt och god morgon.


precis innan klockan 02.00 i natt gav jag upp sömnen och cyklade hem till finvännen. vi har druckit kaffe, lyssnat på bra musik, gosat rottweiler, pratat om allt och skrattat. älskade du. klockan 08.00 cyklade jag hemåt, stannade på netto, köpte mjölk och snus och nu sitter jag nyduschad i soffan med en energidryck bredvid mig. 

jag kan inte bestämma mig för om jag ska försöka sova en stund eller inte. kan nog lätt hålla mig vaken om jag sysselsätter mig med något - men har ju självklart noll ork. eller så kanske ska jag satsa på att lägga mig tidigt i kväll och då förhoppningsvis somna.

det blev ingen kurator på öppenpsyk i dag. jag har verkligen inte råd och det suger litegrann. men redan nästa vecka (om det finns en tid då) kan jag ta mig dit igen, så jag orkar inte riktigt bry mig. aktivitetsgruppen i morgon är billigare, så dit planerar jag att åka. 

fick även håret klippt, av en vän till min moster, i går. jag blev riktigt nöjd. nu ska jag svälja ner morgonens pillercocktail och sedan stoppa in en god snus under läppen. 

Kommentarer
Postat av: y

saknar dig finaste <3

Svar: åh. detsamma! <3
jag är ju i vvik på tisdagar. ska vi försöka ses någon gång och fika? nu är jag pank, så imorgon är ingen bra idé. men lite framåt i tiden?
Jackie

2013-02-11 @ 10:29:50
URL: http://www.yasminescorner.wordpress.com
Postat av: MissManic

Låter som du hade en bra natt trots allt, fint att ha vänner på cykelavstånd när man inte kan sova..
Hoppas du får sova snart, du behöver det.. Hoppas även på en nyklippt bild på dig ;-)

Svar: damen har fått bilder levererade via mms. <3
Jackie

2013-02-11 @ 11:29:53
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0