07.52


livet är så intensivt att jag glömmer bort att andas. svimmar. vaknar upp och har ingen ork. ruta ett. värmen gör mig matt och klibbig och behovsmedicinerna har blivit varje-dag-mediciner. snus, katterna, svala nätter, kikärtor och vänner sprider färgerna och jag försöker så gott jag kan att få fatt på dem. kladdar in kroppen i rosa, turkost, lila, hela regnbågen.

i dag, alldeles strax, blir det en resa till öland. 
det kommer krylla av människor och tokar. och jag kommer antagligen svettas bort. helt värt det, säger jag nu. 

Kommentarer
Postat av: MissManic

Åhh... Öland!! Hoppas ångesten håller sig på anstånd! Älskade vän! <3

Svar: <3
Jackie

2013-08-05 @ 09:17:52
URL: http://missmanic.se
Postat av: Sandra "Piik" - Att leva som psykiskt sjuk

Ta hand om dig och hoppas att resan till Öland blir bra. Det är väldigt vackert där. Kram!

Svar: det gick bra, över förväntan faktiskt. hoppas du har det bra. kramar!
Jackie

2013-08-05 @ 13:34:32
URL: http://piiket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0