det ljusnar fort där utanför i världen.


i går låg jag i sängen fram till klockan 18.00. klarade bara inte av att gå upp. allting gjorde ont och jag var som delad i två. låg och pratade till mig själv, och svarade tillbaka, om att försöka orka en liten bit till. tror att jag sov lite från och till också. 

men jag lämnade sängen och kom iväg till moster. middag, tv och efterrätt. hemma sent, efter klockan 00.00 tror jag. när jag väl kom i säng så började jag prata till mig själv igen. minns inte om vad riktigt, kan ha varit om lokatter. och sist jag kollade på klockan så var den 04.17 och jag bestämde mig för att försöka sova, i stället för att ligga där och låtsasprata. och ja, ungefär en timme senare vaknade jag och panikvinglade upp ur sängen. hittade en öppen och halvdrucken energidryck i bokhyllan och ska strax ut och ta några mentholbloss.

i morgon kuratorn. var ju röd dag förra måndagen, så då blev det ingenting. och jag hade inte fått hem mina bussbiljetter till aktivitetsgruppen på tisdagen - så det blev inte heller av. men nu så - en ny vecka. den här tisdagen har jag även läkarbesök på öppenpsyk, så får åka en halvtimme tidigare från staden vid havet, för att hinna till läkaren i grannstaden. 

Kommentarer
Postat av: MissManic

Åhhh... prata med sig själv, det gör jag ofta fast jag pratar som om jag pratar Med någon, sen hör jag personens svar i huvudet och sen pratar jag vidare..
Det pinsamma är att jag även gör det på bussen... _p

Svar: hehe. det har hänt att jag pratat högt med mig själv offentligt också, är väldigt svårt att styra det tycker jag. ;)
Jackie

2013-04-07 @ 09:09:06
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0