22.36


jag får som kolsyra i hela kroppen när jag ser mig omkring här hemma; jag har ett eget hem. det är fantastiskt och ibland kan jag inte tro att det är sant. och katterna. mitt aloe vera-träd. min soliga balkong. benso. böckerna. vatten i kranen som lätt blir till kaffe. 

samtidigt avskyr jag livet varannan sekund. berg- och dalbana in och ut ur kroppen. lycklig. vårdepression. glad. skrika i kudden. borsta tänderna. hugga i köttet.

jag ska sova i natt. jag ska upp klockan 06.00 i morgon bitti och jag behöver vila maskineriet. jag ska tvätta och vara barnvakt en snabbtur. skönt att få allt avklarat på morgonen och förmiddagen. sedan är hela fredagen fri. men nu: mår bra och är lugn.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas verkligen att du får sova i natt! Det behöver du <3

Svar: åh, tack. <3 jag har sovit mycket bättre i natt faktiskt. sovit iaf fem timmar i sträck! :D yey!
Jackie

2013-04-04 @ 22:43:26
URL: http://missmanic.se
Postat av: Marie

Men åh det bubblar i Mig när jag läser att du fick sova i 5 timmar! Nästan rekord för ett tag va?
Hoppas barnen inte kör slut på tant ;)
Puss! <3

Svar: jaaa! hurra för mig! ;) nejdå, var bara där en stund medan de forslades till dagis en i taget. :P nu är jag hemma och tvättar igen.
puss!
Jackie

2013-04-05 @ 09:30:53
URL: http://Missindependent84.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0