in i dimman. ut ur dimman. klockan är 03.04.


jag tryckte ner tre zopiklon i halsen och svalde med vatten (för några timmar sedan) - jag hoppades på att få somna och sedan få sova några timmar i sträck.

och eftersom jag fortfarande är vaken - så fungerade inte mitt desperata försök. istället har jag lallat omkring med zopiklon i blodet (ingen trevlig upplevelse); skrivit konstiga saker på alla möjliga pappersbitar jag kommit åt, googlat på kattlådor och blivit medlem i apotek hjärtats kundklubb. jag tog även fram min gömda gamla vän och vi dansade tillsammans. 

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Ja, man blir ju mer eller mindre galen av att inte få sova, speciellt när man har tagit massa piller. Och visst blir man jävligt besviken när man tror att man äntligen ska få sova & så går det inte ändå, så jävla hopplöst...

Hoppas att du fick sova lite iaf!

Svar: ja. att den där sömnen ska vara så förbannat svår att få tag på.

2012-09-08 @ 10:30:29
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se
Postat av: MissManic

Älskade, fina vän... Jag vet inte vad jag ska säga..
Mer än att jag hejjar på dig på avstånd <3 <3

Svar: <3 tack. <3

2012-09-08 @ 11:14:32
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: Victoria

Zopiklon, ja...det blir man ju helt irrationell av...känner igen det där med att skriva konstiga saker på en massa lappar...
Jäkla skit att du aldrig får sova! =(
*kramar om*

Svar: aaa. zopiklon är otäckt att vara vaken på. jag minns en morgon för något år sedan, då jag vaknar upp med ett block fullt av påhittade muffinsrecept (med ingredienser som t.ex. pelargonblommor, kokosdoftande lipbutter och strepsils) bredvid mig i sängen. haha, helt sinnes.

<3

2012-09-08 @ 15:53:10
URL: http://morkradd.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0