hej. nu är det jag och sömnproblemen igen.


jag har förstått att det vilar en förbannelse över min säng. tanken är att jag istället ska försöka sova i soffan i natt. vilket innebär att jag inte kommer kunna gosa med katterna som vanligt lika med gråtångest. men det tar så förbannat mycket ork och energi att kriga i sängen. jag trasslar in mig i lakanen tillsammans med ångesten och får ingen ro.

det kryper i armarna och benen och slutar inte även om jag fäktas och sparkas som en tok. restless legs som det så vackert heter. omöjligt att somna ifrån.

nä. jag ger boken om människosmuggling en till chans i sängen. annars får det bli ännu en zopiklon och försöka hitta lugnet och sömnen i soffan. s kan förövrigt peta sig djupt i arslet.

Kommentarer
Postat av: Miss Manic

Hoppas soffan var bättre och att du får sova där istället! Kram <3

2012-09-04 @ 01:17:02
URL: http://missmanic.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Tänker på dig och är värdelös att visa det genom text.

Jag är glad över dina rader, så du vet. Fina du!

♥ du är stark.....Glöm aldrig det!


Svar: jag är minst lika dålig på att kommentera. men jag läser din blogg. det ska du veta.
DU är också stark, och du inspirerar! var rädd om dig. <3

2012-09-19 @ 03:23:50
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0