dance 'n prance.


jag kom ihåg att ta mina sömntabletter i tid, la mig i sängen med en hög skvallertidningar som jag fått av mamma (tydligen tycker någon ullareds-kändis att det mest var kul när en farbror blottade sig för honom) och tänkte att "nu somnar jag snart". och det skulle jag inte ha tänkt. för då fick jag spritt i benen och sprang ut i köket och diskade monsterdisken, skurade spisen med både lime-saft, bikarbonat och citronsyra. jag blandade allt och ingenting och vips så var spisen så ren den bara kunde bli (den är rätt gammal och skruttig med permanenta fläckar). och sedan rensade jag ytterligare lite i garderoberna. 

någon gång runt klockan 03.00 la jag huvudet på kudden, släckte lampan och somnade. 

Kommentarer
Postat av: MissManic

Hmm...? Varför är det kvällar och nätter man städar som bäst? Jag är likadan, det känns så bra att städa då av någon anledning..

2012-09-30 @ 14:03:09
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: Jazzy

Varför kommer man alltid på massa saker att göra när man egentligen borde lägga sig & sova?

2012-09-30 @ 16:43:52
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0