och jag gjorde det igen.


jag var uppe i natt trots att jag tagit alla sömntabletter när jag skulle och borde ha sovit egentligen. men där någonstans i pillerdimman i sängen kom jag på att jag baske mig var tvungen att rensa i badrumsskåpet plus skåpet under sängbordet. sagt och gjort.

jag somnade efter klockan 03.00 någon gång kan jag tänka mig. och sedan ringde väckarklockan klockan 06.30. hej och hå. jag klunkade en halvliter energidryck och kedjerökte en bra stund på balkongen. det blev min frukost. sedan blev jag hämtad av pappan och vi susade iväg till grannstaden, öppenpsyk och kuratorn. sedan fick jag även skjuts hem av fadern. fint som snus.

och som nästan alltid så ångest- och tröstshoppade jag efter kuratorn. och dagens fantastiska shopping bestod av; ett rör chips, lukta-gott-grej till toalettstolen plus refill, en special-skrubbsvamp till badrummet, hälften av butikens kattgodissortiment och en flaska apadyrt vitaminvatten. 



tanken är att jag ska dammsuga hemmet i dag. men jag hittar fan inte orken.

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Du har redan gjort mycket idag, om du inte orkar dammsuga oxå så är inte det hela världen, det finns ju fler dagar! ;)

Svar: åh. precis vad jag behövde höra! <3 blev ingen dammsugning idag.

2012-10-01 @ 13:36:14
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se
Postat av: MissManic

Kolla på balkongen, lusten kan gömma sig lite här och var ;-)

Svar: haha. tack för tipset! ^^

2012-10-01 @ 14:54:19
URL: http://www.missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0