11.05


i morse vaknade jag av att selma satt en centimeter från mitt ansikte och jamade. hon skulle kela. jag hade gärna velat ha sovmorgon. men icke.

börjar undra om det nog är så att jag missuppfattade det här med att läkaren skulle ringa mig den här veckan. så jag ordnade med nya medicinrecept via mina vårdkontakter i stället. typ ett av de bästa internetpåhitten det senaste. jag har fortfarande inte klämt i mig morgon-medicinerna, men ska ordna med det alldeles strax. brukar annars vara rätt duktig och ta dem klockan 08.00 varje morgon.

ska även ordna med en stor mugg starkt kaffe. jag måste piggna till. har varit vaken i flera timmar - men känner mig ändå som ett yrvaket pundarvrak. 



två viktiga namninsamlingar som ni borde (läs: måste) skriva under:

  • i apollos resekatalog för 2012 marknadsför de sina resmål i mexiko med en text om tjurfäktning som "en stor och viktig del av den mexikanska kulturen". dessa djur mår inte bra, varken innan eller under dessa "skådespel". skriv under här.

  • mtv är en stolt sponsor av den brazilianska bloggen testosterona. en blogg som anser att bl.a. anti-feminism och hbtq-hat är humor. bloggen de sponsrar har gett tips på hur en våldtar kvinnor. skriv under här.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Kelsjuk katt här med, men hon ville nog mest tala om att hon ville ha mat.
och protesterna ifyllda!

tihi

Svar: tack tack! tihi.
Jackie

2012-10-25 @ 12:27:43
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: Eriiza

Eller hur, tror många skulle bli glada över att
träffa andra i liknande sits med liknande diagnoser.
Många är ju blyga och har få vänner som verkligen förstår. =)

Kolla mitt senaste inlägg ang. medicin etc.

2012-10-26 @ 01:08:48
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0