ett kvällsbad, loppisdeckare och snart god natt.


jag tog ett bad med en snus under läppen och en bok i händerna. jag läser en sliten gammal ölandsdeckare när jag badar. lite lagom tråkigt sådär. men jag är så fumlig och det vore katastrof om jag tappade någon av "de riktiga" böckerna i badet. de där böckerna som är speciella. loppisdeckare finns det däremot gott om.

i morgon aktivitetsgruppen i staden vid havet. de är någon bla-bla-dag på sjukhuset och det är allt från utställningar och föreläsningar som vi i gruppen ska gå på. känns faktiskt spännande. "läkande arkitektur" och annat flum. passar mig som handen i handsken. 

jag har tryckt i mig mina kvällsmediciner och alldeles snart blir det i med nattmedicinerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0