en ny vecka.


det blev ingen samtalsterapi i dag. av en och flera anledningar.

istället blir det en hemmadag och jag ska försöka hitta orken till att dammsuga. det skulle behövas. jag har åtminstone fått mina tre orkidéer duschade och det verkar som om att alla tre snart kommer att blomma. hurra. jag fick dem av mamma utan blommor, och varken hon eller jag vet vilken färg det är på blommorna. så det blir spännande. lite vardagsglädje sådär.

fina grannen har varit över på kaffe och kattbus. jag ska göra en till kaffe och sedan försöka starta den här veckan. men allra mest vill jag sova sova sova. sova.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Jag tycker så här. Dammsug, duscha, lägg dig och läs en bok, sen sova lite. Det behöver du <3

Svar: jag gör lite tvärtom jag. lägger mig en stund nu och tar tag i städningen efter det. <3
Jackie

2012-11-05 @ 10:22:20
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: j

som mig, exakt som mig. jag behöver verkligen dammsuga men har varit över hos grannen och ätit frukost och nu kokar jag mer kaffe och kommer nog sitta här i min säng hela dagen, ganska värdelöst.
vart är orken?
smsar du mig så ska jag försöka peppa dig lite om allting blir för jobbigt

Svar: <3 <3 <3
Jackie

2012-11-05 @ 12:50:48
URL: http://freedomtime.blogg.se
Postat av: y

haha katterna blev ju tokiga :)

2012-11-05 @ 14:48:10
URL: http://www.yasminescorner.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0